torsdag 23 april 2009

Vårtecken


Jag älskar våren. Jag tycker det är den bästa årstiden. Den är så full av hopp, drömmar och förväntningar. Man har så mycket att se fram emot.


Om man kollar, kan man nästan se löven komma längre från dag till dag. Jag vet att jag är oerhört barnslig, men jag gläds åt vart nya blad som kommer på träden och gör att omgivningen blir grönare.


Här är lite kort från hagen, både på vårblommor och på syrenbusken och häcken. Visst blir man glad av att se dessa kort?







4 kommentarer:

Carolina sa...

Du är inte barnslig, det är bra om kan glädjas åt de "små" sakerna här i livet, på så vis finns det alltid något som är positivt! Våren är min favoritårstid också, men hösten är inte så dum den heller , när det är fint väder förstås.

Al Wathba sa...

Tjohej, vilka UNDERBARA VÅR kort ... makes life worth living just this small moments of beauty!"!!!!! ha en skön fortsatt vår och sommar // Ingela & salukigänget i Frillesås

monika bolander sa...

Visst är det underbar årstid, kom från Prag o Paris igår, I Prag blommade syrenen för fullt och i Paris var den överblommad, men vi har våran blomning kvar att se fram emot.

Ingunn sa...

Ja, visst är det här en underbar årstid?