tisdag 31 mars 2009

Förkyld...

Nu har det gått en vecka sedan jag skrev något senast. Jag har varit så "busy" och så har jag varit sjuk också. Förkyld. Jag blir väldigt sjuk när jag blir förkyld. Då är det väldigt synd om mig och jag måste hålla sängen och få honung-te av Nicklas. Jag låg i sängen hela fredagen, men eftersom Elisabeth skulle komma på besök till mig i Norge och jag skulle hämta henne på flygplatsen var jag tvungen att stå upp och åka. Stackar, stackar mig.

Det var som vanligt otroligt trevligt med besök av Elisabeth. Vi hade fullt upp med möten och besök, matlagning, vin drickning och en hel del babbel... ;-) Det blev långa nätter och sena morgnar.

I måndags åkte vi på besök till Linn och hennes valpkull, Caravans B-kull. Lite kort blev det av de söta små som nu är sex veckor. Så gulliga och busiga.

Inget söt, vad?

Det är alltid en utmaning att ta kort på valpar och här visar en av valparna vad han tycker om fotoseansen!

Flera kort kan ni se på Linn och Bentes hemsida, här!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars stackars dig som är sjuk! Kram till dig! /Tojan