fredag 6 mars 2009

Ingunn skall börja blogga

Jaha, nu skall man försöka blogga. Vad säger man i sin blogg? Jag har kallat min blogg för Ingunn's babbel, eftersom jag tror att det blir mest det -babbel. Jag kommer att lägga ut kort på mina hundar, men också kort som jag tagit på andra hundar, samt kanske nu och då en länk till en intressant sida. En del interiör blir det nog också, eftersom jag är interiörtokig.

Ni får förlåta min dåliga svenska. Jag är ju faktisk norsk :-), men försöker lära mig. Det går hyfsat i bland och inte så bra andra gånger. Jag har mycket svårt för när det skall vara ä och e, d och t och om orden skal sluta med -orna eller -arna. Vi får se hur det blir.

1 kommentar:

T sa...

Hipp hipp hurra för Ingunns blog! Bry dig inte om svensk/norsk-stavning, vi förstår :-).
Kram & tack för senast!