onsdag 18 mars 2009

SvVKs utställning i Enköping

I helgen åkte Linda, Marie och jag tillsammans till Enköping på utställning. Linda hade med sig Adabi och jag Keife. Keife passade på att börja löpa samma dag som vi åkte och det tog inte många sekunder för Adabi märkte det. Han var dock riktig snäll pojke.

På hotellrummet i Västerås tryckte vi in oss tre, Leffe, Lollo, Linda med Izor och Zorro och hennes mamma, en snäll Adabi och en löpande Keife. Där satt vi och såg på melodifestivalen medan vi åt ost och kex och drack vin. Det var riktigt mysigt. Vi var dock mycket förnuftiga och gick tidigt i säng. När jag hade pratat klart i sömnen så somnade också alla. :-)

På utställningen blev Keife bästa tik, vilket var jätteroligt. Jag fotade en del av hundarna och om ni vill se kan ni klicka här!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha vad roligt, en bild på min Elvira (Ibriz Callaz) när hon faktiskt nästan ser sovandes ut. Ack så skenet kan bedra, var väl enda tillfället i ringen som hon var lugn.

Vilken härlig blogg förresten, underbara bilder som gör en glad!

Ingunn sa...

Ja, lita aldrig på en bild! :-)
Vilken fin hemsida du gjort förresten. Delikat!