söndag 8 mars 2009

Nya hemsidor

I helgen har jag äntligen blivit klar med två nya hemsidor. Det har varit tunga uppdrag, eftersom det har varit mycket jobb, så det är underbart att de är klara.

Den ena hemsidan är vår kennelsida, som jag jobbat på i många veckor. Den har fått helt nytt utseende, samt annorlunda news sida. Hundarna presenteras numera som past och present och det finns även ett galleri med "candid-shots" under "present" delen. De flesta kort på sidan är också nu större.




Den andra sidan jag gjort är för en valpköpare, Annelie som har Qirmizi Jeremy. Det har också varit mycket jobb, så det är jätteskönt att allt nu är klart.




Jag har också fått ett nytt hemsidauppdrag för två saluki tjejer i Norge. Det blir en jättefin sida i rosa och grått, men den får ni vänta lite med att kolla på...


Här i Norge snör det oavbrutet nu och även jag som älskar snö, börjar få nog av det. På grund av all snö är det extra koppeltvång för hundar i denna kommun, för att skydda viltet och Gucci och Mindy tycker det är hur tråkigt som helst att gå i koppel.

2 kommentarer:

T sa...

Qirmizis nya sida är jättefin Ingunn!
Kram

Anonym sa...

Vilka fina hemsidor du har gjort, både eran egen och Annelies! Vad duktig du är.
Vi ses snart :-)) Kram Marie