onsdag 28 oktober 2009

Hälsodagbok: Vecka 1, dag 3

Tänk det blev en joggings på mig i dag med! Nu har jag joggat tre dagar i rad :-o Jag är så nöjd med mig själv. Det är erat ”fel”. Efter att jag publicerade min jogging och fick så mycket respons, blev jag så inspirerad. Jag kände mig också piggare i dag och jag sprang lite snabbare. Det ende med att jag fick jogga opp den lilla, lilla uppförsbacken på slutet av min runda. Den som jag vanligtvis går upp. Det var tungt! Jag är ju i en så elendig kondision! Dålig timing, men bra för hälsan!

I morgon blir det vilodag, sedan planerar jag att jogga på fredag med. Jag tror jag vill väga mig på fredag. Det känns som en bättre dag att väga sig på, före helgen, en på måndag, efter helgen. Det skall bli spännande. Hoppas jag inte blir besviken.

Jag cyklade i dag också. Gucci fick stanna hemma i dag. Hon var inte helt i form och ville hällre ligga på soffan. Harley och Coco blev gladligen med.

En liten rolig utvikning till slut. I går kväll upptäckte Texas den målade tavlan av min gamla Zala, som hänger i vardagsrummet. Han tyckte troligen Zala såg så ”levande” ut, för han började morra på henne och backade undan. Haha. Lilla Texas. Det är mycket man skall lära sig när man är liten.

Inga kommentarer: