fredag 30 oktober 2009

Hälsodagbok, vecka 1, dag 4 & 5

I går var det paus-dag. Ingen jogging. Jag åkte bil långt och då unnade jag mig lite godis. MEN jag köpte bara en liten Amigo choklad, inte en stor. Väldig stolt av det. Och lite lösgodis.

I morse gick jag på vågen och det var en fröjd!!! Jag såg nämligen en ny siffra! Hurra vad glad jag blev. Vilken motivation. Nu har jag gått ner 2 kg på tre veckor sedan jag bromsade ner på godiset. Enn av de har jag gått ner den senaste veckan, efter att jag började jogga.

I dag var det dags för en joggingrunda igen. Man kan inte vila för länge på lagerbladen (eller hur man nu säger det i Sverige). Också i dag var jag tvungen att jogga upp den lilla uppförsbacken, så lite snabbare har jag nog börjat jogga. Bianca, Mindy och Texas var jättenöjda. Efteråt cyklade jag med Coco och Harley. Gucci fick stanna hemma i dag igen eftersom hon inte alls var sugen på att följa med.

Nu sitter jag och njuter av en sallad och ett glas med vin. I morgon är det utställning. Det blir oerhört spännande eftersom det är Harleys sista för året och eftersom han leder årets hund i Sverige. Jag skall visa honom eftersom Nicklas är i Australien, så det är inte fritt för att jag är lite nervös.

2 kommentarer:

T sa...

Jag håller tummarna för att det går bra imorgon!
Kram

Madde sa...

Wow vad duktig du är. Kul att showen gick så bra. Håller tummarna för ikväll.