måndag 26 oktober 2009

Trapp renovering

Vår trappa har behov av en renovering. Den saken är helt klar. Jag retar mig på den varje gång jag ser den. Det är det förste man ser när man kommer in i vårt hus.

Frågan är bara hur den skall se ut, vem som skall renovera den och hur mycket det kommer att kosta? Det är jätte dyrt med en ny trappa, men jag tror det kan bli snyggt å renovera en gammal trappa.

Jag vet hur jag vill at den skall se ut. Mörka ek steg med vitmålat bas. Som den här trappan från Drömtrappor:


Det är annars snyggt med vitmålade trappor, men inte så praktiskt när man har hund. Denna trappa hos Tine K Home är ursnygg tillsammans med det mörka golvet:

1 kommentar:

Herlige Hundeliv sa...

Akkurat sånn trapp har vi, bortsett fra lysene i trappen da! Men hvit på siden med mørke trinn! og mørkt tre øverst!

Linn